kerana diriku dan dirimu begitu berharga

Tuesday 4 August 2015

bantal felt murah

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
 dah tgh malam sngat dah ni,berape kali dh asik sangap( menguap) jek,,sampai meleleh2 air mata,,hahahha
sementara  rajin ni nk update je entry baru trus,,tkot kalau x nti bile mlas nye sampai bersawang pulak page ni,,ahahhaha

okey 2,3   hari ni aku sibuk siapkan tempahan,,alhamdulillah rezeki,,sikit2 pon dpt jugak,, xlaratnye nk type,,asik tertypo,,stress la,,,bru type 1 perenggan sangapnye dh 3 kali,,hahhaha tgk je la gambo ni cucui2 mata ,,kot berkenan bleh terus wasap,,hehehe




ni di tempah dari akak yg nampak iklan aku kar mudah.my tu..love tu 1st time buat bentuk love,,nasib baik jadi,,hihi


yang ni order from kawan mase blajo dlu,, kiah tu nama adik kawan hamba,,  hamba ingt nama hamba je retro,,ade jugak org lain penderita nama retro,,hahahha but dont worry org nama retro ni mostly cantik,,hahaha okbai perasan gile


yg ni motip nk bg nampak byk,,hahhaah

so sape yg  berkenan bleh la wassap  0126160130,,akan dibalas secepatnye,,

ohh sebenarnya aku sedang mncari vendor2 yang menyediakan ruangan untuk produk2 aku ni,,cewahh produk ke,,,hahahha so mane2 vendor atau pon kedai2 yg nk letak barang aku kat kedai korang bleh la wassap,,mne tau ade rezeki ke kan,,kite mudahkan urusan org nti satu hari Allah akan mudahkan urusan kite pulak,,inshaa Allah


No comments:

Post a Comment