kerana diriku dan dirimu begitu berharga

Wednesday 19 August 2015

makan makan dan makanan

Bismillahrirrahmanirrahim
Assalamualaikum


cerita pasal makanan ni baru2 ni aku ade la cari2 resepi  buat coklat kek lava,,sambil2 tu tercarik jugak resepi macaroon,,yekla sebab selau tgk kat instagram org jual macaroon macaroon,,teringin jugak nk rasa macaroon tu cmne,,heheheh
so dh terjumpe la rsepi macaron pon,,lepastu gatal2 tangan carik pulak resepi cream puff,,omaygodd,,meleleh bleh tak mase tgk picture of creampuff,,hahahah merecik nookkss,,hhhahaa senang2 jek sume resepi nye,,
,opkos la sebab orang malas mcm aku ni suke bende2 simple jek,, so antara resepi yang aku dah jumpe tu aku baru try buat coklat lava jek,,sblm ni penah makan jugak la akak aku penah buat,,tp last year la,,
so skang kalau nk kene buat sndrik tu yang ggih cari resepi sebab nk makan punye pasal,,hehehhe alaa malasnye nk type resepi hrni,,,lain kali jekla kite salin resepi,,harni malas,,hahahha cume nk cite pngalaman aku jek buat coklat lava,,hahhaa
disebabkan aku xde ramekin( tempat buat cupcake tu...cm cup la,,) n aku punye paper cup yg besar pon syg nk gune sebab nk simpan untuk buat pin cushion,,hahhah (nak kategoerikan ape ni kedekut ke jimat) so aku pon ape lg,,masuk dalan acuan cheesetart tu,,asal boleh,,kecik pon xpe,,asal lepas gian,,hahahha
mcm biase la ade yang jadi ade yang xjadi,,kalau yg xjadi tu opkos la sebab terlebih masak,,lava cake ni kan coklat cair kat tengah,,so kalau xde cair tu reject la,,hahhaha reject2 pon masuk perut,,jangan buang,,sayang,,

xsabar nk try buat macaroon n creampuff plk,,hopely jadik la yek,,hihhhihih okey jangan risau sgt akan di kongsi resepi yang senang2 tu,,eleh tah2 sebelum aku share korang dh jumpe dh resepi senang tu,,yekla google jekla pastu type "macaroon simple" kompem banyak resutl2 yang kuar,,hahahah

okey la sakit pinggang la,,asik mnjahit jek kebelakngan ni kan tu la nk kate faktor usia umur muda lagi,,hahaha muda sgt,,mude la wey 25 swet2 sawit gitcheww,,hahahaha

okey oyasuminasaiiii,,sayounaraaa tataaa,,

No comments:

Post a Comment