kerana diriku dan dirimu begitu berharga

Friday 31 July 2015

setiap kesedihan Allah akan gantikan dengan senyuman

bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

 dalam kite bersedih adakala nya kite xtau Allah nk bagi kite senyuman,,Allah memang baik,,semalam dalam perjalanan balik dr melawat arwah atok( walaupon xdpat jumpe jenazah) aku dapat satu wasap yang tanye tentang bantal,,Mashaa allah hampir 2 bulan aku lupekan tentang pekerjaan aku tu,,hahhaa tp rezeki Allah luas kan,,ade la seorang hamba Allah yang nk tempah bantal,,alhamdulillah rezeki,,hamba Allah tu jumpe iklan aku kat mudah.my..baru aku teringat yang bebeapa bulan lepas aku ade iklankan pasal bantal owl aku tu kat mudah,,xsankgka plak ade yang berminat,,hihihi

malam td plak aku dapat mesej dari kawan mase belajo dlu,,pon nk tempah bantal jugak,,alhamdulillah Allah Maha pemurah,,rezeki yang aku xjangka,,

sunbhanallah,,so pada siapa yang nk tempah boleh la wassap kat 0126160130..hihi


murah2 je..hihi
yang penting selamat untuk budak2 kan 
100% handmade
nama bleh request
saiz 14cm x 20 cm
harga rm12 exc postage

p/s : kalau cari kat tmpat lain xjmpe harga murah cmni tau,,hihihi



No comments:

Post a Comment