kerana diriku dan dirimu begitu berharga

Sunday 9 August 2015

berhari raya

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

 pejam celik pejam celik dh syawal 24 dah,,kejap je raya dah nak abes,,biase time2 cmni ramai org buat open house,,time tu jalan jem.,,hahha

mcm la kgkawan aku ni,,plan nak beraya umah aku n kawan lg 1 sebab kat area ni cume rumah kitorg ber2 jek,,so aku dh plan la nk masak lontong goreng ke donat sambal ke roti sadin ke kan,,

pg hari kejadian tu diorg wasap spe nk ikot beraya,,diorg nk beraya ke jauh skit la pastu baru gerak ke rumah aku sekali,,sebab planye raya umah aku malam,so siang konon nk g umah kawan2 lain,,aku pon dalam dilema nk ikot ke x,,kalau aku ikot sape plk nak masak kalau diorg smapi,,tp kalau xikot rugi plk xdpt beraya bersama,,hahaha

so aku decide tok ikot,konon dh buat donat awal2,,tup2 donat plk keras..huh stresss,,
1st beraya ke ulu tiram,,omegod kawan aku bleh masak plk ala2 lasagna,,hmm dappnyee,,hahahha 

pas dh knyg tu kitorg gerak ke pasir gudang plk,,biase la ptg2 jalan jem,,naseb baiklah diorg ni tau jalan2 shortcut,,so dh jimat la masa kitorg,,hahhaa kat pasir gudang tu makan mihun pastu ade la naget n kntang sikit2,,

 dh kenyanng melantak kitorg gerak ke kulai plk,,yang ni menu luar biiase skit aku xpenah makan,,diorg ckp soto,,,tp sotonye ade santan,,jadi lemak la,,tp sedap,,,sebab dh malam aku xmakan sgt bnde berat n bersantan plk,,,siap di tapaukan,,hehhehe rezeki la,,

pastu baru kerumah aku,,dlm kol 10 jugak la turn umah aku tu,,mmg aku hidnag air jekla,,hahahhalgpon dh malam memasing kenyang,,naseb baik aku ade buat kan cheesetart bleh la hidang2 dr kosong jek kan,,hahahha tp naseb baik jugak la aku x masak sebab diorg memasing pon dh kenyang,,hiihii

 ape pon best sgt dapat jmpe diorg yg lama x berjumpe,,yekla last year punye raya aku x de join diorg beraya sebab aku kat melaka,,so bile aku kt  johor jek bleh la join diorg,,,
til we meet again gais

miss uoll stk2007

No comments:

Post a Comment