kerana diriku dan dirimu begitu berharga

Sunday 24 May 2015

tikus oh tikus

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

hee tgah malam baru sebok hapdet,,,cite pasal tikus plk tuh,,tah pape jek,,hahaha

xdela tgh dok boring xtau nk buat pe,,,,cite la pasal tikus ni,,uhuhu xtau la nape umah ni byk nau tikusnye,,dh mcm cara buat still ade lg,,haishh xpaham betoi,,


so nk jdikan cite td sebelum solat isyak biasela  solat isyak kol 1130++,,hee  gosok la gigi sekali sebab niat lepas solat trus tido,,hehehe so dgr bunyik air berkocak2,,mcm scary kan,,hahaha lagi 1 tlinge aku ni sgt alert bunyian2 ni,,

aku pon carik la bunyik apu,,,rupenye tikus dok berenang dalam lubang jamban,,ahahha actually bukan berenang pon,,die nk kuar dari ssitu tp licin n xleh,,sian,,,aku pon ape lagi amek air segayung jirus3,,ehh xleh jugak,,, dengan lafaz bismillah aku amek air satu baldi jirus dalam lubang jamban,,tikus ppon hilang,,heee tkot jugak sebenarnye,,huhu

dose x ek bnuh,,omgg aku pembunuh,,, tpi tikus tu kan kotor,,kalau x hapuskan die akan mmbahayakan mnusia sebab die kan ade kuman2 tu,,so aku amek dr sudut positif jekla,,hihihi

semoga tikus tenang die sane,, so ni bukan petama kali aku flush tikus,,heee hrtu pon penah jugak,,so ni kire kali ke 2,,huhuh maafkan aku tikus

aku suke mickey n minnie mouse but not tikus mondok  n makmenti n cencurut n whatso ever la jenis tikus ponn,,hahahha

gudnyte bai

No comments:

Post a Comment