kerana diriku dan dirimu begitu berharga

Thursday 20 October 2016

cameron highland 2016 (part 2)



day 1 (14/10/2016)


sebenarnye sebulan sebelum g cameron aku ade plan untuk buat surprise utk ecot,,yekla die kan nk kawen end this year,,so aku nk bg die 1 kngan yg diie mgkin xkan lupe,,hehehee ni aku plan lain jd lain,,haish la,,hahhahha malu betolll seminggu sebelum g cameron aku siapkan semua tempahan2 busybook n brg2 lain,,so dh lega2 bru lah aku bleh buat preparation untuk surprise ecot,,alah just selempang "bride to be" ngn hand bouquet jek,,handmade by ctnk hokehhh,,ahahahha

mlm tu lepas makan aku soh la zim ajak ecot g amek brg kt krete konon trtggal,,so semntara diorg kuar sempatlah aku buat preparation ngn ein,,,mencungap aku ng ein tiop belon,,ahhahah mne nk settup camere mne nk tiup belon,,hhaha mnggelupur gk lah mase tu,,last2 aku dh dgr tapak kasut terompah ecot naik tangga,,aku kate ein,,xpela  xyh la rekod,,letopkan belon je,,hahahaha 
aku padam lampu n bukak kunci pintu,,ecot bukak pintu  konon aku nk letopkan belon n guess what?? belon trcampak kat muke ecot,,ahhahaha xsempat aku nk letopkan,, sumpah bangang je rase time tu,,tp aku xgivap,,,amek balik belon n letopkan,,haahahah  lantaklah seprise ke x ke janji dh buat,,hahahaahha..so pas  kejadian sengal tu,,kitorg bergambar la mncipta kenangan utk disimpan bersama,,ececeeh

tp mmg jauh btol reality ngn imaginasi aku,hahahaha lantak pi lah,,bnde dh jd,,yg pntig separuh mati tiup belon,,hahahaa aduiii,,lawaaakk2

mlam tu bosan jek,,dgn rancangan tiwi tah pape,,xde hiburan lgsung,,krik2,,memasing main fon,,sebab xtau nk borak ape,,ein cm biase tido awal ,,hahha

sekian cerita malam pertama di cameron...





ni gmbar mlm lpas kitorang buat seprise tu..hehhe muke xbleh blah xyah tnjuk lah,, :p
tu bunga n selempang bride to be yg aku buat sendrik.. korang nk amek idea tu pon boleh jekk,,hihiih tp kalau malas boleh oder kat ioll... hahhaa (pomott skettt)



ni plak close up pic bunga tangan tu,,cntik kan,,opkosss,,,see the hand ler,,kahkahakahk :p


bersambungg....

No comments:

Post a Comment