kerana diriku dan dirimu begitu berharga

Monday 19 October 2015

bersawang!!!

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum..


Mashaa Allah aku nk tulis yg atas ni jek pon sampai berpuluh kali typo,,almaklum  lama sgat x menaip,,bukan apee,,sibuk menjahit..hew3..

sesuai sangat dengan tajul bersawang kite harini sebab dh lama sgt x update,,hahhaha okey la straight 2 the point,,nk kongsi gambar sepanjang aku memecilkan diri dalam blik menjahit aku,,smpai lupe kewujudan belog ini,,hehhee


yang ni order dr member mase aku praktikal dlu,,die order keychain nama ni untuk bg cenderahat sempene die nk berenti keje..


yang ni customer request nk big keychain bentuk rabbit,,die bg g contoh casing henpon gambar rabbit cmtu,,aku pon mencube la,,alhamdulillah begitulah hasilnye,,hihihi


yang ni fridge magnet.. customer request nak frame magnet ,,bagi contoh gambar n aku buat mcm yg diminta,,taraaa begitula hasilnyee,,heee


yang ni plak customer nk buat gantung kunci..comel kan,,die jumpe gambar kat google pastu snap n bg kat aku n tanye aku bleh buat x,,so berbekalkan gambar yg diberi dapat jugak la aku siapkan,,hihih comel kan,,so rumah tu nti tampal kat dinding keychain tu buat gantung kunci,,bile balik keje dh sampai rumah bleh la lekatkan balik gambo kepala tu kat tempat die,,hehehehe esok nk g keje cabut la,,


yang ni cupcake pin cushion,,untuk letak kan pin2 tudung korang yang besepah2 tu,,supaya xterpijak,,sakitt ooo,,aku penah hehehhe


yang ni bantal customer tempah untuk hadiah besday anak sedara die,,,weee heppy turn 2 adik husnaa :P


yang ni customer request bantal untuk besday adik nyee,,adiknye pulak lelaki,,aku lemah btol kalau nk designutk laki ni,,sebab kalau pompan boleh la bunga2 kan,,hehhe kalau laki aku xde idea,,so buat yg simple jek sebb org laki selalu simple,,hehehe paling susah bile customer ckp xkesah design,,ni aku lemah skit sebb aku xtau nk buat design ape,,hahhaa klau bg contoh siap2 senang aku nk ikot kan,,heee
tp yg love merah biru tu memang sukati aku la,,hahhaha jdt giteww


3 gambar atas tu keychain,,yang tu aku saje buat untuk freegift customer,,hehehe
gambar yg bantal merah putih tu plak customer amek gmbo dr google n bg kat aku ckp die nk cmtu,,selalu jek aku nampak batal design tu kat google,,aku harap akak tu xmarah sebab aku ikot design die,,tp aku buat ikot caara aku,,hehhee xde la sebijik kan,,sory kakak,,

okey tu jek nk tunjuk,,line cm siput,,2 hari entry ni pending,,nk upload gambau pon sodehhh,,hahahah harini baru dapat share ngn engakuorang

okey selamat maju jaya la korang,,

berminat nk tempah bleh la whatsaapp 0126160130

babaiii






No comments:

Post a Comment