kerana diriku dan dirimu begitu berharga

Saturday 25 April 2015

jom singgah

bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum n salam 1 malam..hahha merepek je
 long timeee not update,,,line wifi sangat3 mendukacitakan,,ni pon curik jap hotspot dr fon,,kuota pon xberapa  nak  banyak,,huhuh sedey btol,,, rindu kot nk hapdate bende baru,,
last post  mase baru balik konvo hrtu,,nk dekat sebulan jugak la,,kalau ade habuk dh lame berkepok habuk dh blog ni,,hahhaha

actually  byk sgt bende nk share,,dalam otak ni mcm2 nak  cite tpi mikirkan jari yang menaip,,hahhaa kdg2 pikir bnde lain taip bnde lain,,tu perkara biase bagi aku,,hahaha tu namanye kecelaruan otak,,hhahaha

so sepanjang ketiadaan aku kat blog ni keje aku cume menjahit jekla,,bile ade request n bile aku tetibe terajin,,wakaka

okey la nk bebel panjang pon xgune,,moh le kite cuci matee

ni order from my roomate bedmate eatmate mase zaman belajo dolu2.. muuah ciked


yang banyak2 ni plak untuk  join jualan amal kat utem melaka,,akak aku yg request buat byk2 sebab die nk tolong jualkan,,aku pon buat la,,hihi

ni pulak aku buatkan sepesel untuk akak ex opis mase aku praktikal kat CTRM dulu,,die nk kawen bulan 5 ni,,so rase2 nye xdpt datang la kot,,,sebab ade komitmen lain,,huhuu sori kakak kite dpt kirim hadiah jer,,huhuhu

yang ni saje dok kan die berdua,,ala2 kapel gitewww,,bagai pinang dibelah dua plk,,hahaha
satu pakai maskara mayblene  satu lagi jantan kan pakai topi mikel jeksen sudeh,,hahahha

yang ni tag Assalamualaikum saje je aku buat kononnye nk selit kan sekali utk pos ke melaka tp apekan daya kotak xmuat,,hhahhaa so ade je kat umah,,available lg kalau nk tempah k,,hehhehe



yang ni jiran rquest nk frame gantung kat kete then nk gelembung pulak,,okey buatkan jugak,,jiran punye 1 je,,yg lagi tiga aku yg memandai buat,,dapat la selitkan kat kotak pos nk hnto ke melaka,,hhaha comel kan frame ni,,kalau tau mase masuk contest hrtu aku buat frame ni,,tp dh kalah kan nk buat cmne,,xde rzki la,,hahahhaha


saje jek nk tunjuk bantal kecik ni,,comel kan,,hehehe


yang ni tempahan from kak as die nk buat utk anak2 die,,hopefully budak2 tu suke la,,hihih

yang ni keychain aku buat saje2 jek,,xtau la,,mybe bleh buat freegift,,tp kalau ade org nak beli ape salahnye,,buat2 goodiest ke kan,,tp kalau tulisan Allah Muhammad ni aku prefer gantung kat kete la kot,,sebab kalau jadikan keychain biase tkot sepah2 ke kan,,xelok plk,,,tp jgn tye nape gmbo sebelah kecik sebelah beso,,hahhaha sebab cume gambo,,biase la,,fotografer xprofesional,,hahaha yang pntg depan tu Allah n blakang die Muhammad,,


ni kicen yang sempat aku buat ,,comel x,,comel la kan,,kalau xcomel pon kene ckp comel jugak,,hhahaha

ok last but not least,,hahha yang ni org tempah untuk gantung kat kereta,,gigih aku tulis sndrik pastu gunting felt ikot bentuk,,n jadila cmtu,,xla secantik tulisan komputer,,huhuu tp i try my best,,hihihi
sila abaikan kipas buruk yang mengggangu pandangan,,hahhhaha ni pon depan belakang jugak


haaa hamek kau sampai termuntah tgk byk gambo,,mane xnye lama x hupdate,,hahhaha
rase nk buat contest la pulak,,tp xtau la nk buat contest ape,,sape nk join angkat tangan!! ha xde sape pon yg angkat tangan,,hahaha
hadiah nye mstila salah satu antara barang2 kat atas tu kan,, tp xtau lagik la nk buat contest ape,,akan dipikirkan kemudian hari,,hehhee

okey senang cite cm ni,,sape berminat nk order wasap je kat 0126160130,, harga kasih syg jek la,,siyess buyer only,,
okbai oyasuminasai :*


No comments:

Post a Comment